Idag är en bra dag

Idag är en bra dag. För jag är på Bergö, helt underbart vad det är fint här.
Plus att jag äntligen har bestämt mig vart jag ska söka efter nian.
Som första kommer jag söka till Silveria som finns här i Vasa. Som andra, till Ålands Sjömansskola, tredje till HR skolan på Åland.
Och om jag inte kommer in till någon skola, då blir det väll att börja jobba efter nian och tjäna lite cash till en egen lägenhet.
Det blir nog bra det här!
Annat om dagen, har cyklat ute i byn med mormor, inte knäppt några bilder för det har varit så satans kallt. Däremot kanske jag hinner ta bilder imorgon.
Får se om jag slipper hem imorgon eller först på måndag morgon, det skulle vara ganska chill eftersom då far jag senare till skolan. Kanske vid 12 tiden eller något?
Sen blir det nog att vara "sjuk" några andra dagar nästa vecka.
Bara en och en halv månad kvar till nästa studievecka. Grymt jävla taggad!
Och två saker till innann jag avslutar det här inlägget, det har snöat i gamla vasa och tips kommer upp på söndag eller måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0