Kunde inte sova, så passar på att göra ett test

1. Mitt namn? - Alexandra
2. Exakt ålder? - 13 år
3. Vart bor du? - Åland
4. Syskon? -Ja, tre stycken om man räknar med Linnéa Byholm
5. Husdjur? - Två katten och en kanin
6. Färg på ditt hus? - Båda är vita/gråa typ
7. När är du född? - 18 Februari 1998..
8. Klass? - 7C
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 tror jag?
10. Har du något jobb? - Nej jag går i skola
11. När ska du sova ikväll? - Vet inte, ska försöka gå och spva tidigt fast det inte kommer gå.
12. Mitt största intresse? - Kompisar och att dansa <3
13. Duschat idag? - Nej men jag ska
14. Kramat någon idag? - Ja Tina efter att vi hade haft slagsmål <3
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Mat typ
17. Dagens klädsel? - Underkäder, leggins, linne och tröja
19. Dagens sötnos? - Ingen speciell
20. Dagens roligaste? - När jag och Tina hade slagge haha!
21. Har du många vänner? - Man kan inte ha för många
22. Vad ska du göra idag? - Tråka och försöka få igång MTV.. VIKTOOOOR....
23. Vem kramade du senast? - Tina tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - Eh, ingen just nu ju? xD
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - En i fyran
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Vanessa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Vet inte orkar inte kolla
Favorit
31. Film? - Alla twilight, just go with it och massa annat
32. Låt? - Stereo hearts och alla eminem
33. Mat? - Ganska mycket
34. Dryck? - Cola, fanta och typ.. ja
37. Stad? - Stockholm och Phuket om det är en stad..? Minns inte
38. Land? - Thailand i mitt hjärta Thail
39. Ämne i skolan? - Hälsokunskap och hemkunskap
40. År? - Vet inte
Senaste
41. Personen du tänkte på? - Collie Buddz för de e han som sjunger låten jag lyssnar på
42. Personen du kysste? - Robba
43. Gången du spydde? - När jag va sjuk någon gång i skolan
44. Gången du grät? - Fredags
45. Pizzan du åt? - Hos min morbror för två veckor sen
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig vart
47. Gången du var i stockholm? - Inte så länge sen, tre veckor sen kanske
48. Gången du var full? - Aldrig
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Pappa
Antingen eller
51. Svart eller vitt? - Både och men det beror på
52. Hund eller katt? - Båda!
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Bååda!
54. Tv-spel eller datorspel? - Data
55. Singel eller upptagen? - Upptagen helst om det är med RÄTT person
57. Lunarstorm, dayviews eller playahead? - Dayiews
58. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte, uppraggad kanske
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget
60. Svart hår eller blont? - Blondt på mig, svart på Tina ;)
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är jättefint!
62. Choklad eller lakrits? - Choklad isf
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm i mitt hjärta
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Cocacola eller fanta? - Både och
66. Pizza eller kebab? - Kebab lätt!
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och!
69. Leva eller dö? - Leva!
Antal
70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - Tre styckna..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning, ingen som har menat det i alla fall, inte av killar.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - En?
74. Glassar du ätit på en dag? - Högst två kanske?
75. Antal festivaler du ska på/har varit på i år? - Rockoff!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen
77. Piercingar har du? - Öronen
78. Personer du saknar just nu? - Linnéa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Fyra gånger men det var en speciell gång då det tog extra hårt.
Vem
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Linnéa
82. Sjöng du senast för? - Dom i skolan på musiken idag xD
83. Hade du senast en msn konversation med? - Vet inte, Jennan kanske
84. Spelade du TV-spel med senast? - Sami & Tony för jag vet inte hur länge sen
85. Vill du ta med på en resa nu? - Jennifer, Wilma, Tina, Nicco, Vanessa, Linnéa & Louise och bara glömma alla problem!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - De tre personer som jag hatar
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Mig själv och min säng och mina låtsaskompisar, visst Nicco?
Vad
90. Gör dig glad? - Mina närmaste vänner och familjen
91. Gör dig ledsen? - Ni tre
92. Vad vill du helst göra nu? - Flytta till Sverige och glömma ALLT här
93. Önskar du att du slapp göra? - Er tre och era falska fula ansikten
94. Vill du ha nu? - Någon att krama
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Mac & pengar
96. Längtar du till? - Födelsedag och julafton och dagen då jag flyttar härifrån
97. Tycker du om dina betyg? - Ibland
98. Ångrar du i ditt liv? - Det där.. :(
99. Är det bästa som har hänt dig? - Vänner & familjen  & massa annat
100. Kan du sjunga? - Haha nej xD1. Mitt namn? - Alexandra
1. Mitt namn? - Alexandra
2. Exakt ålder? - 13 år
3. Vart bor du? - Åland
4. Syskon? -Ja, tre stycken om man räknar med Linnéa Byholm
5. Husdjur? - Två katten och en kanin
6. Färg på ditt hus? - Båda är vita/gråa typ
7. När är du född? - 18 Februari 1998..
8. Klass? - 7C
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 tror jag?
10. Har du något jobb? - Nej jag går i skola
11. När ska du sova ikväll? - Vet inte, ska försöka gå och spva tidigt fast det inte kommer gå.
12. Mitt största intresse? - Kompisar och att dansa <3
13. Duschat idag? - Nej men jag ska
14. Kramat någon idag? - Ja Tina efter att vi hade haft slagsmål <3
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Mat typ
17. Dagens klädsel? - Underkäder, leggins, linne och tröja
19. Dagens sötnos? - Ingen speciell
20. Dagens roligaste? - När jag och Tina hade slagge haha!
21. Har du många vänner? - Man kan inte ha för många
22. Vad ska du göra idag? - Tråka och försöka få igång MTV.. VIKTOOOOR....
23. Vem kramade du senast? - Tina tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - Eh, ingen just nu ju? xD
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - En i fyran
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Vanessa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Vet inte orkar inte kolla
Favorit
31. Film? - Alla twilight, just go with it och massa annat
32. Låt? - Stereo hearts och alla eminem
33. Mat? - Ganska mycket
34. Dryck? - Cola, fanta och typ.. ja
37. Stad? - Stockholm och Phuket om det är en stad..? Minns inte
38. Land? - Thailand i mitt hjärta Thail
39. Ämne i skolan? - Hälsokunskap och hemkunskap
40. År? - Vet inte
Senaste
41. Personen du tänkte på? - Collie Buddz för de e han som sjunger låten jag lyssnar på
42. Personen du kysste? - Robba
43. Gången du spydde? - När jag va sjuk någon gång i skolan
44. Gången du grät? - Fredags
45. Pizzan du åt? - Hos min morbror för två veckor sen
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig vart
47. Gången du var i stockholm? - Inte så länge sen, tre veckor sen kanske
48. Gången du var full? - Aldrig
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Pappa
Antingen eller
51. Svart eller vitt? - Både och men det beror på
52. Hund eller katt? - Båda!
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Bååda!
54. Tv-spel eller datorspel? - Data
55. Singel eller upptagen? - Upptagen helst om det är med RÄTT person
57. Lunarstorm, dayviews eller playahead? - Dayiews
58. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte, uppraggad kanske
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget
60. Svart hår eller blont? - Blondt på mig, svart på Tina ;)
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är jättefint!
62. Choklad eller lakrits? - Choklad isf
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm i mitt hjärta
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Cocacola eller fanta? - Både och
66. Pizza eller kebab? - Kebab lätt!
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och!
69. Leva eller dö? - Leva!
Antal
70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - Tre styckna..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning, ingen som har menat det i alla fall, inte av killar.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - En?
74. Glassar du ätit på en dag? - Högst två kanske?
75. Antal festivaler du ska på/har varit på i år? - Rockoff!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen
77. Piercingar har du? - Öronen
78. Personer du saknar just nu? - Linnéa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Fyra gånger men det var en speciell gång då det tog extra hårt.
Vem
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Linnéa
82. Sjöng du senast för? - Dom i skolan på musiken idag xD
83. Hade du senast en msn konversation med? - Vet inte, Jennan kanske
84. Spelade du TV-spel med senast? - Sami & Tony för jag vet inte hur länge sen
85. Vill du ta med på en resa nu? - Jennifer, Wilma, Tina, Nicco, Vanessa, Linnéa & Louise och bara glömma alla problem!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - De tre personer som jag hatar
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Mig själv och min säng och mina låtsaskompisar, visst Nicco?
Vad
90. Gör dig glad? - Mina närmaste vänner och familjen
91. Gör dig ledsen? - Ni tre
92. Vad vill du helst göra nu? - Flytta till Sverige och glömma ALLT här
93. Önskar du att du slapp göra? - Er tre och era falska fula ansikten
94. Vill du ha nu? - Någon att krama
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Mac & pengar
96. Längtar du till? - Födelsedag och julafton och dagen då jag flyttar härifrån
97. Tycker du om dina betyg? - Ibland
98. Ångrar du i ditt liv? - Det där.. :(
99. Är det bästa som har hänt dig? - Vänner & familjen  & massa annat
1. Mitt namn? - Alexandra
2. Exakt ålder? - 13 år
3. Vart bor du? - Åland
4. Syskon? -Ja, tre stycken om man räknar med Linnéa Byholm
5. Husdjur? - Två katten och en kanin
6. Färg på ditt hus? - Båda är vita/gråa typ
7. När är du född? - 18 Februari 1998..
8. Klass? - 7C
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 tror jag?
10. Har du något jobb? - Nej jag går i skola
11. När ska du sova ikväll? - Vet inte, ska försöka gå och spva tidigt fast det inte kommer gå.
12. Mitt största intresse? - Kompisar och att dansa <3
13. Duschat idag? - Nej men jag ska
14. Kramat någon idag? - Ja Tina efter att vi hade haft slagsmål <3
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Mat typ
17. Dagens klädsel? - Underkäder, leggins, linne och tröja
19. Dagens sötnos? - Ingen speciell
20. Dagens roligaste? - När jag och Tina hade slagge haha!
21. Har du många vänner? - Man kan inte ha för många
22. Vad ska du göra idag? - Tråka och försöka få igång MTV.. VIKTOOOOR....
23. Vem kramade du senast? - Tina tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - Eh, ingen just nu ju? xD
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - En i fyran
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Vanessa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Vet inte orkar inte kolla
Favorit
31. Film? - Alla twilight, just go with it och massa annat
32. Låt? - Stereo hearts och alla eminem
33. Mat? - Ganska mycket
34. Dryck? - Cola, fanta och typ.. ja
37. Stad? - Stockholm och Phuket om det är en stad..? Minns inte
38. Land? - Thailand i mitt hjärta Thail
39. Ämne i skolan? - Hälsokunskap och hemkunskap
40. År? - Vet inte
Senaste
41. Personen du tänkte på? - Collie Buddz för de e han som sjunger låten jag lyssnar på
42. Personen du kysste? - Robba
43. Gången du spydde? - När jag va sjuk någon gång i skolan
44. Gången du grät? - Fredags
45. Pizzan du åt? - Hos min morbror för två veckor sen
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig vart
47. Gången du var i stockholm? - Inte så länge sen, tre veckor sen kanske
48. Gången du var full? - Aldrig
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Pappa
Antingen eller
51. Svart eller vitt? - Både och men det beror på
52. Hund eller katt? - Båda!
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Bååda!
54. Tv-spel eller datorspel? - Data
55. Singel eller upptagen? - Upptagen helst om det är med RÄTT person
57. Lunarstorm, dayviews eller playahead? - Dayiews
58. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte, uppraggad kanske
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget
60. Svart hår eller blont? - Blondt på mig, svart på Tina ;)
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är jättefint!
62. Choklad eller lakrits? - Choklad isf
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm i mitt hjärta
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Cocacola eller fanta? - Både och
66. Pizza eller kebab? - Kebab lätt!
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och!
69. Leva eller dö? - Leva!
Antal
70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - Tre styckna..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning, ingen som har menat det i alla fall, inte av killar.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - En?
74. Glassar du ätit på en dag? - Högst två kanske?
75. Antal festivaler du ska på/har varit på i år? - Rockoff!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen
77. Piercingar har du? - Öronen
78. Personer du saknar just nu? - Linnéa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Fyra gånger men det var en speciell gång då det tog extra hårt.
Vem
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Linnéa
82. Sjöng du senast för? - Dom i skolan på musiken idag xD
83. Hade du senast en msn konversation med? - Vet inte, Jennan kanske
84. Spelade du TV-spel med senast? - Sami & Tony för jag vet inte hur länge sen
85. Vill du ta med på en resa nu? - Jennifer, Wilma, Tina, Nicco, Vanessa, Linnéa & Louise och bara glömma alla problem!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - De tre personer som jag hatar
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Mig själv och min säng och mina låtsaskompisar, visst Nicco?
Vad
90. Gör dig glad? - Mina närmaste vänner och familjen
91. Gör dig ledsen? - Ni tre
92. Vad vill du helst göra nu? - Flytta till Sverige och glömma ALLT här
93. Önskar du att du slapp göra? - Er tre och era falska fula ansikten
94. Vill du ha nu? - Någon att krama
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Mac & pengar
96. Längtar du till? - Födelsedag och julafton och dagen då jag flyttar härifrån
97. Tycker du om dina betyg? - Ibland
98. Ångrar du i ditt liv? - Det där.. :(
99. Är det bästa som har hänt dig? - Vänner & familjen  & massa annat
1. Mitt namn? - Alexandra
2. Exakt ålder? - 13 år
3. Vart bor du? - Åland
4. Syskon? -Ja, tre stycken om man räknar med Linnéa Byholm
5. Husdjur? - Två katten och en kanin
6. Färg på ditt hus? - Båda är vita/gråa typ
7. När är du född? - 18 Februari 1998..
8. Klass? - 7C
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 tror jag?
10. Har du något jobb? - Nej jag går i skola
11. När ska du sova ikväll? - Vet inte, ska försöka gå och spva tidigt fast det inte kommer gå.
12. Mitt största intresse? - Kompisar och att dansa <3
13. Duschat idag? - Nej men jag ska
14. Kramat någon idag? - Ja Tina efter att vi hade haft slagsmål <3
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Mat typ
17. Dagens klädsel? - Underkäder, leggins, linne och tröja
19. Dagens sötnos? - Ingen speciell
20. Dagens roligaste? - När jag och Tina hade slagge haha!
21. Har du många vänner? - Man kan inte ha för många
22. Vad ska du göra idag? - Tråka och försöka få igång MTV.. VIKTOOOOR....
23. Vem kramade du senast? - Tina tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - Eh, ingen just nu ju? xD
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - En i fyran
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Vanessa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Vet inte orkar inte kolla
Favorit
31. Film? - Alla twilight, just go with it och massa annat
32. Låt? - Stereo hearts och alla eminem
33. Mat? - Ganska mycket
34. Dryck? - Cola, fanta och typ.. ja
37. Stad? - Stockholm och Phuket om det är en stad..? Minns inte
38. Land? - Thailand i mitt hjärta Thail
39. Ämne i skolan? - Hälsokunskap och hemkunskap
40. År? - Vet inte
Senaste
41. Personen du tänkte på? - Collie Buddz för de e han som sjunger låten jag lyssnar på
42. Personen du kysste? - Robba
43. Gången du spydde? - När jag va sjuk någon gång i skolan
44. Gången du grät? - Fredags
45. Pizzan du åt? - Hos min morbror för två veckor sen
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig vart
47. Gången du var i stockholm? - Inte så länge sen, tre veckor sen kanske
48. Gången du var full? - Aldrig
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Pappa
Antingen eller
51. Svart eller vitt? - Både och men det beror på
52. Hund eller katt? - Båda!
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Bååda!
54. Tv-spel eller datorspel? - Data
55. Singel eller upptagen? - Upptagen helst om det är med RÄTT person
57. Lunarstorm, dayviews eller playahead? - Dayiews
58. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte, uppraggad kanske
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget
60. Svart hår eller blont? - Blondt på mig, svart på Tina ;)
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är jättefint!
62. Choklad eller lakrits? - Choklad isf
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm i mitt hjärta
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Cocacola eller fanta? - Både och
66. Pizza eller kebab? - Kebab lätt!
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och!
69. Leva eller dö? - Leva!
Antal
70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - Tre styckna..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning, ingen som har menat det i alla fall, inte av killar.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - En?
74. Glassar du ätit på en dag? - Högst två kanske?
75. Antal festivaler du ska på/har varit på i år? - Rockoff!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen
77. Piercingar har du? - Öronen
78. Personer du saknar just nu? - Linnéa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Fyra gånger men det var en speciell gång då det tog extra hårt.
Vem
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Linnéa
82. Sjöng du senast för? - Dom i skolan på musiken idag xD
83. Hade du senast en msn konversation med? - Vet inte, Jennan kanske
84. Spelade du TV-spel med senast? - Sami & Tony för jag vet inte hur länge sen
85. Vill du ta med på en resa nu? - Jennifer, Wilma, Tina, Nicco, Vanessa, Linnéa & Louise och bara glömma alla problem!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - De tre personer som jag hatar
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Mig själv och min säng och mina låtsaskompisar, visst Nicco?
Vad
90. Gör dig glad? - Mina närmaste vänner och familjen
91. Gör dig ledsen? - Ni tre
92. Vad vill du helst göra nu? - Flytta till Sverige och glömma ALLT här
93. Önskar du att du slapp göra? - Er tre och era falska fula ansikten
94. Vill du ha nu? - Någon att krama
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Mac & pengar
96. Längtar du till? - Födelsedag och julafton och dagen då jag flyttar härifrån
97. Tycker du om dina betyg? - Ibland
98. Ångrar du i ditt liv? - Det där.. :(
99. Är det bästa som har hänt dig? - Vänner & familjen  & massa annat
1. Mitt namn? - Alexandra
2. Exakt ålder? - 13 år
3. Vart bor du? - Åland
4. Syskon? -Ja, tre stycken om man räknar med Linnéa Byholm
5. Husdjur? - Två katten och en kanin
6. Färg på ditt hus? - Båda är vita/gråa typ
7. När är du född? - 18 Februari 1998..
8. Klass? - 7C
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 tror jag?
10. Har du något jobb? - Nej jag går i skola
11. När ska du sova ikväll? - Vet inte, ska försöka gå och spva tidigt fast det inte kommer gå.
12. Mitt största intresse? - Kompisar och att dansa <3
13. Duschat idag? - Nej men jag ska
14. Kramat någon idag? - Ja Tina efter att vi hade haft slagsmål <3
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Mat typ
17. Dagens klädsel? - Underkäder, leggins, linne och tröja
19. Dagens sötnos? - Ingen speciell
20. Dagens roligaste? - När jag och Tina hade slagge haha!
21. Har du många vänner? - Man kan inte ha för många
22. Vad ska du göra idag? - Tråka och försöka få igång MTV.. VIKTOOOOR....
23. Vem kramade du senast? - Tina tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - Eh, ingen just nu ju? xD
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - En i fyran
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Vanessa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Vet inte orkar inte kolla
Favorit
31. Film? - Alla twilight, just go with it och massa annat
32. Låt? - Stereo hearts och alla eminem
33. Mat? - Ganska mycket
34. Dryck? - Cola, fanta och typ.. ja
37. Stad? - Stockholm och Phuket om det är en stad..? Minns inte
38. Land? - Thailand i mitt hjärta Thail
39. Ämne i skolan? - Hälsokunskap och hemkunskap
40. År? - Vet inte
Senaste
41. Personen du tänkte på? - Collie Buddz för de e han som sjunger låten jag lyssnar på
42. Personen du kysste? - Robba
43. Gången du spydde? - När jag va sjuk någon gång i skolan
44. Gången du grät? - Fredags
45. Pizzan du åt? - Hos min morbror för två veckor sen
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig vart
47. Gången du var i stockholm? - Inte så länge sen, tre veckor sen kanske
48. Gången du var full? - Aldrig
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Pappa
Antingen eller
51. Svart eller vitt? - Både och men det beror på
52. Hund eller katt? - Båda!
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Bååda!
54. Tv-spel eller datorspel? - Data
55. Singel eller upptagen? - Upptagen helst om det är med RÄTT person
57. Lunarstorm, dayviews eller playahead? - Dayiews
58. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte, uppraggad kanske
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget
60. Svart hår eller blont? - Blondt på mig, svart på Tina ;)
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är jättefint!
62. Choklad eller lakrits? - Choklad isf
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm i mitt hjärta
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Cocacola eller fanta? - Både och
66. Pizza eller kebab? - Kebab lätt!
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och!
69. Leva eller dö? - Leva!
Antal
70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - Tre styckna..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning, ingen som har menat det i alla fall, inte av killar.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - En?
74. Glassar du ätit på en dag? - Högst två kanske?
75. Antal festivaler du ska på/har varit på i år? - Rockoff!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen
77. Piercingar har du? - Öronen
78. Personer du saknar just nu? - Linnéa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Fyra gånger men det var en speciell gång då det tog extra hårt.
Vem
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Linnéa
82. Sjöng du senast för? - Dom i skolan på musiken idag xD
83. Hade du senast en msn konversation med? - Vet inte, Jennan kanske
84. Spelade du TV-spel med senast? - Sami & Tony för jag vet inte hur länge sen
85. Vill du ta med på en resa nu? - Jennifer, Wilma, Tina, Nicco, Vanessa, Linnéa & Louise och bara glömma alla problem!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - De tre personer som jag hatar
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Mig själv och min säng och mina låtsaskompisar, visst Nicco?
Vad
90. Gör dig glad? - Mina närmaste vänner och familjen
91. Gör dig ledsen? - Ni tre
92. Vad vill du helst göra nu? - Flytta till Sverige och glömma ALLT här
93. Önskar du att du slapp göra? - Er tre och era falska fula ansikten
94. Vill du ha nu? - Någon att krama
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Mac & pengar
96. Längtar du till? - Födelsedag och julafton och dagen då jag flyttar härifrån
97. Tycker du om dina betyg? - Ibland
98. Ångrar du i ditt liv? - Det där.. :(
99. Är det bästa som har hänt dig? - Vänner & familjen  & massa annat
100. Kan du sjunga? - Haha nej xD
Du har druckit alkohol? ja
Du röker? ja, men försöker sluta
Du har varit gravid? nej
Du har testat snusa? ja
Du har spytt på grund av alkohol? ja
Du får röka/dricka? nej
Du har blivit så packad så du inte minns någonting? nej
Du har skadat dej? ja
Är du kär just nu? japp
Har du någon kille just nu? nej
Har du dumpat någon? har aldrig varit tillsammans med någon seriöst
Har någon dumpat dej? läs ovanför
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? japp
Vem kysste du senast och när var det? lasse, men vi var fulla så
Vem kramade du senast? min arbetsgivare
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? nepp

SKOLA :
Är du duktig i skolan? bäst i klassen (inte)
Har du bra betyg? fem i allt
Har du fått göra om ett prov någongång? vi får inte göra det
Har du fått ett bra resultat på ett prov? nej
Sköter du dig i skolan? nej
Har du tuggat tuggummi under skoltid? mamma sa att jag inte får göra det
Haft mobilen på lektionstid? ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? nej men en tillsägelse

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? 10 om man räknar hela skiten, annars räknas bara mamma, petra och nadja
Du bor tillsammans med dina föräldrar? nepp, hos min syster
Trivs hemma? hemma hos min syster ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? ja
Har skrikit och slagit din mamma? tyvärr
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? japp
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp osv? ja

VÄNNER:
Du har vänner? ja
Du brukar vara med? många
Vem/vilka var du med sist? malin, ebe och tilda
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? japp
Är det okej att ha kill-kompisar? japp
Har du pussat någon av dina kompisar? nästan alla
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? ja

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? nej
Tar kort på dina bröst? nej
Använder foundation på läpparna? nej
Super dej packad varje helg? nu och då
Du har kysst en tjej? japp
Du plattar håret och har en typ fjortisfrisyr? nepp, plattar aldrig
Ditt hår e knallblont? typ

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? inte riktigt
När grät du senast? minns inte
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? nej
Du har slagit ner någon? nej
Du har skadat någon med flit? nej

ÖVRIGT:
Film? finns många bra
Lyssnade senast på? UKF
Var det här kul? underhållande100. Kan du sjunga? - Haha nej xD100. Kan du sjunga? - Haha nej xD1. Mitt namn? - Alexandra
2. Exakt ålder? - 13 år
3. Vart bor du? - Åland
4. Syskon? -Ja, tre stycken om man räknar med Linnéa Byholm
5. Husdjur? - Två katten och en kanin
6. Färg på ditt hus? - Båda är vita/gråa typ
7. När är du född? - 18 Februari 1998..
8. Klass? - 7C
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 tror jag?
10. Har du något jobb? - Nej jag går i skola
11. När ska du sova ikväll? - Vet inte, ska försöka gå och spva tidigt fast det inte kommer gå.
12. Mitt största intresse? - Kompisar och att dansa <3
13. Duschat idag? - Nej men jag ska
14. Kramat någon idag? - Ja Tina efter att vi hade haft slagsmål <3
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Mat typ
17. Dagens klädsel? - Underkäder, leggins, linne och tröja
19. Dagens sötnos? - Ingen speciell
20. Dagens roligaste? - När jag och Tina hade slagge haha!
21. Har du många vänner? - Man kan inte ha för många
22. Vad ska du göra idag? - Tråka och försöka få igång MTV.. VIKTOOOOR....
23. Vem kramade du senast? - Tina tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - Eh, ingen just nu ju? xD
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - En i fyran
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Vanessa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Vet inte orkar inte kolla
Favorit
31. Film? - Alla twilight, just go with it och massa annat
32. Låt? - Stereo hearts och alla eminem
33. Mat? - Ganska mycket
34. Dryck? - Cola, fanta och typ.. ja
37. Stad? - Stockholm och Phuket om det är en stad..? Minns inte
38. Land? - Thailand i mitt hjärta Thail
39. Ämne i skolan? - Hälsokunskap och hemkunskap
40. År? - Vet inte
Senaste
41. Personen du tänkte på? - Collie Buddz för de e han som sjunger låten jag lyssnar på
42. Personen du kysste? - Robba
43. Gången du spydde? - När jag va sjuk någon gång i skolan
44. Gången du grät? - Fredags
45. Pizzan du åt? - Hos min morbror för två veckor sen
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig vart
47. Gången du var i stockholm? - Inte så länge sen, tre veckor sen kanske
48. Gången du var full? - Aldrig
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Pappa
Antingen eller
51. Svart eller vitt? - Både och men det beror på
52. Hund eller katt? - Båda!
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Bååda!
54. Tv-spel eller datorspel? - Data
55. Singel eller upptagen? - Upptagen helst om det är med RÄTT person
57. Lunarstorm, dayviews eller playahead? - Dayiews
58. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte, uppraggad kanske
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget
60. Svart hår eller blont? - Blondt på mig, svart på Tina ;)
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är jättefint!
62. Choklad eller lakrits? - Choklad isf
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm i mitt hjärta
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Cocacola eller fanta? - Både och
66. Pizza eller kebab? - Kebab lätt!
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och!
69. Leva eller dö? - Leva!
Antal
70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - Tre styckna..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning, ingen som har menat det i alla fall, inte av killar.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - En?
74. Glassar du ätit på en dag? - Högst två kanske?
75. Antal festivaler du ska på/har varit på i år? - Rockoff!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen
77. Piercingar har du? - Öronen
78. Personer du saknar just nu? - Linnéa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Fyra gånger men det var en speciell gång då det tog extra hårt.
Vem
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Linnéa
82. Sjöng du senast för? - Dom i skolan på musiken idag xD
83. Hade du senast en msn konversation med? - Vet inte, Jennan kanske
84. Spelade du TV-spel med senast? - Sami & Tony för jag vet inte hur länge sen
85. Vill du ta med på en resa nu? - Jennifer, Wilma, Tina, Nicco, Vanessa, Linnéa & Louise och bara glömma alla problem!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - De tre personer som jag hatar
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Mig själv och min säng och mina låtsaskompisar, visst Nicco?
Vad
90. Gör dig glad? - Mina närmaste vänner och familjen
91. Gör dig ledsen? - Ni tre
92. Vad vill du helst göra nu? - Flytta till Sverige och glömma ALLT här
93. Önskar du att du slapp göra? - Er tre och era falska fula ansikten
94. Vill du ha nu? - Någon att krama
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Mac & pengar
96. Längtar du till? - Födelsedag och julafton och dagen då jag flyttar härifrån
97. Tycker du om dina betyg? - Ibland
98. Ångrar du i ditt liv? - Det där.. :(
99. Är det bästa som har hänt dig? - Vänner & familjen  & massa annat
100. Kan du sjunga? - Haha nej xD100. Kan du sjunga? - Haha nej xD 2. Exakt ålder? - 13 år
3. Vart bor du? - Åland
4. Syskon? -Ja, tre stycken om man räknar med Linnéa Byholm
5. Husdjur? - Två katten och en kanin
6. Färg på ditt hus? - Båda är vita/gråa typ
7. När är du född? - 18 Februari 1998..
8. Klass? - 7C
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 tror jag?
10. Har du något jobb? - Nej jag går i skola
11. När ska du sova ikväll? - Vet inte, ska försöka gå och spva tidigt fast det inte kommer gå.
12. Mitt största intresse? - Kompisar och att dansa <3
13. Duschat idag? - Nej men jag ska
14. Kramat någon idag? - Ja Tina efter att vi hade haft slagsmål <3
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Mat typ
17. Dagens klädsel? - Underkäder, leggins, linne och tröja
19. Dagens sötnos? - Ingen speciell
20. Dagens roligaste? - När jag och Tina hade slagge haha!
21. Har du många vänner? - Man kan inte ha för många
22. Vad ska du göra idag? - Tråka och försöka få igång MTV.. VIKTOOOOR....
23. Vem kramade du senast? - Tina tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - Eh, ingen just nu ju? xD
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - En i fyran
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Vanessa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Vet inte orkar inte kolla
Favorit
31. Film? - Alla twilight, just go with it och massa annat
32. Låt? - Stereo hearts och alla eminem
33. Mat? - Ganska mycket
34. Dryck? - Cola, fanta och typ.. ja
37. Stad? - Stockholm och Phuket om det är en stad..? Minns inte
38. Land? - Thailand i mitt hjärta Thail
39. Ämne i skolan? - Hälsokunskap och hemkunskap
40. År? - Vet inte
Senaste
41. Personen du tänkte på? - Collie Buddz för de e han som sjunger låten jag lyssnar på
42. Personen du kysste? - Robba
43. Gången du spydde? - När jag va sjuk någon gång i skolan
44. Gången du grät? - Fredags
45. Pizzan du åt? - Hos min morbror för två veckor sen
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig vart
47. Gången du var i stockholm? - Inte så länge sen, tre veckor sen kanske
48. Gången du var full? - Aldrig
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Pappa
Antingen eller
51. Svart eller vitt? - Både och men det beror på
52. Hund eller katt? - Båda!
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Bååda!
54. Tv-spel eller datorspel? - Data
55. Singel eller upptagen? - Upptagen helst om det är med RÄTT person
57. Lunarstorm, dayviews eller playahead? - Dayiews
58. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte, uppraggad kanske
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget
60. Svart hår eller blont? - Blondt på mig, svart på Tina ;)
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är jättefint!
62. Choklad eller lakrits? - Choklad isf
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm i mitt hjärta
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Cocacola eller fanta? - Både och
66. Pizza eller kebab? - Kebab lätt!
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och!
69. Leva eller dö? - Leva!
Antal
70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - Tre styckna..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning, ingen som har menat det i alla fall, inte av killar.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - En?
74. Glassar du ätit på en dag? - Högst två kanske?
75. Antal festivaler du ska på/har varit på i år? - Rockoff!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen
77. Piercingar har du? - Öronen
78. Personer du saknar just nu? - Linnéa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Fyra gånger men det var en speciell gång då det tog extra hårt.
Vem
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Linnéa
82. Sjöng du senast för? - Dom i skolan på musiken idag xD
83. Hade du senast en msn konversation med? - Vet inte, Jennan kanske
84. Spelade du TV-spel med senast? - Sami & Tony för jag vet inte hur länge sen
85. Vill du ta med på en resa nu? - Jennifer, Wilma, Tina, Nicco, Vanessa, Linnéa & Louise och bara glömma alla problem!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - De tre personer som jag hatar
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Mig själv och min säng och mina låtsaskompisar, visst Nicco?
Vad
90. Gör dig glad? - Mina närmaste vänner och familjen
91. Gör dig ledsen? - Ni tre
92. Vad vill du helst göra nu? - Flytta till Sverige och glömma ALLT här
93. Önskar du att du slapp göra? - Er tre och era falska fula ansikten
94. Vill du ha nu? - Någon att krama
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Mac & pengar
96. Längtar du till? - Födelsedag och julafton och dagen då jag flyttar härifrån
97. Tycker du om dina betyg? - Ibland
98. Ångrar du i ditt liv? - Det där.. :(
99. Är det bästa som har hänt dig? - Vänner & familjen  & massa annat
100. Kan du sjunga? - Haha nej xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0