Test, vet inte om jag har gjort förut men jag gör det igen isf

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? - en dag äldre än mig ÅNGRARRARRARARARRARA
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär? - 2
Vad tycker du om kärlek? - ibland bra ibland dåligt
När kramade du någon sist? - vet inte, pappa kanske
Saknar du någon speciell person? - ja
Har du svårt för att bli kär? - nej verkligen inte
Är du singel? - yes
När fick du senast en komplimang? - idag när affe sa att jag va konstig på biologin xD

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös - nej
Hånglat med nån riktigt full - nä
Hånglat med mer än 50 pers? - nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - nej
Gjort något riktigt dumt? - kanske
Gjort något du verkligen ångrar? - aa
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - yes
Gjort nåt olagligt? - hm.. vet inte, kanske kanske inte
Blivit polisanmäld? - nej
Fått din mamma att gråta? - ja
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja
Dricker du? - nej
Vilka kläder sover du i? - shorts & tshit
Vad hatar du verkligen? - falska personer & såna som snackar skit & säger saker dom kommer ångra.
Varit kär? - ja
Är du ensam nu? - nope
Vill du gifta dig? - aa
Vill du ha barn? - aa

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? - vet inte
Fick dig att gråta? - vet inte
Du delade en drink med? - ingen aning
Du gick på bio med? - skolan
Skällde på dig? - daddiieieieiei

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nope
Kramat någon? - aa
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - aa
Sjungit? - ja
Saknat någon? - jaa

JAG HAR:
Digitalkamera? - aa
Systemkamera? aa
Telefon på rummet? - yess
Egen dator? - yes
Könssjukdom? - noooope
Husdjur? - två katter & en kanin
Bra kompisar? - dom flesta, som inte snackar skit & som jag kan lita på osv
Vem vill du fika med just nu? - någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0