test

HAR DU
Någonsin varit kär: Ja
Tagit någons oskuld: Nej
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Ja
Föreställt dig ditt ragg naken: Nej
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Ja
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Aa
Sett en död människa: Nej
Använt droger: Nope
Ätit sushi: Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Pappa
Du pratade med: Pappa
Du msn:ade med? Minns inte, är typ aldrig inne på msn mer, bara ibland
Du sms:ade med? Nea
Du kramade: Fasse älskling
Du kysste: Robba
Du skällde på: Pappa

HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: Nej
Shoppat: Jag tror det
Skejtat: Nej
Bakat: Aa
Solat: Nej

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: Nej men nära
Tackat nej till sex: Ja, Hetem frågar varje dag...
Hånglat med nån riktigt ful: Nej
Hånglat med fler än 50 pers: Neej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nej :s
Gjort något riktigt dumt: Jao, ångrar som fan
Gjort något du verkligen ångrar: Ooh ja
Varit nykter på nyårsafton: Ja
Gjort nåt olagligt: - Aa
Blivit polisanmäld: Nej
Vad hatar du: Att såra någon eller att bli sårad, att bråka, ärtsoppa osv
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Mm...
Är du ensam nu: Aa

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng: Jaag
Såg dig gråta: Vet inte, pappa kanske
Fick dig att gråta: Vet inte
Du delade en drink med: Minns inte
Du gick på bio med: Tina, Nicco, Niccos mamma och pappa
Skällde på dig: Pappa
Du smsa: Nea
Du ringde: Vet inte
Ringde dig: Linnéa igår
Som du sov hos: Niccoo


DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU
Haft sex: Nope
Festat: Näej
Gråtit: Nej
Kramat någon: Yes
Köpt någonting: Ja
Saknat någon: Aa
Sjungit: Jao

KÄRLEK OCH SÅNT
Hur gammal var ditt äldsta hångel? En dag äldre än mig
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Jag vet inte riktigt.. 3 gånger tror jag, men jag ångrar fortfarande en sak, som jag alltid kommer göra & som jag alltid kommer känna skuld när jag tänker på det.. :/
Vad tycker du om kärlek? Ibland är det underbart men ibland är det ett rent helvete...
När kramade du någon sist?  Idag i skolan när Tina kom fram helt random
Saknar du någon speciell person? Aa
Har du svårt för att bli kär? Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0