Om kvällen

Ikväll har jag duschat, kollat på TV och varit på datorn. Efter det här inlägget är klarskrivet ska jag stänga av datorn och bara chilla med pappa och kolla på TV. Imorgon har jag inga speciella planer. Klockan åtta börjar jag med matteprov med Ninna. Okej, Ninna är typ bäst men inte matteprovet. Och inte vår mattebok heller för den delen. Den är väl enkel men det är så grymt mycket i ett kapitel.. Nåja nu ska jag inte tråka ut er mer, haha!
Måste bara fråga.. Är det bara jag som har insett att Katy Perrys låt firework har en jättefin musikvideo? Har alltid undrat varför alla tycker att den är så bra osv, men när jag såg videon och lyssnade på låten samtidigt så insåg jag hur fin den var!




Kommentarer
Postat av: Sille-Riin

Svar: Haha, tack ♥ :)



Jadu .. du har helt rätt ;)



Tack att du förstår :D ♥



Kramar, Silluuu.blogg.se!

2011-11-14 @ 21:02:30
URL: http://silluuu.blogg.se/
Postat av: B&L

ååå firework =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0