Om dagen

Hej!
Idag började jag klockan åtta och slutade tre. Efter skolan åkte jag, Tina och Vanne till stan och åt lite och sen kom Viktor och Isak. Så gick vi runt massa osv, sen skulle Viktor hem så vi var med Isak. Gick till magazin och sen till alandica och sen till garaget. Efter det skulle alla hem så jag kom hem och åt och sådär. Imorgon är det dagsverk och jag och Vanne ska jobba på El Shadai ;) Så Vanessa ska alltså sova här inatt men jag vet inte när hon kommer hit. Vi börjar elva så det bli sovmorgon för våran del! Så himla skönt!

Men jag ska göra ett test nu som jag ska lägga upp på bloggen!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA MINNEN MED NICCO OCH VANESSA! MIIINNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0