ni kan se det som en saga som inte slutade bra

Hej hej. Kom inte på någon annan rubrik så jag bara skrev någonting.
Idag började jag nio med hälsokunskap, roligt att prata om sömn när man i själva verker höll på att somna själv. Sen typ.. Finska, lika tråkigt som vanligt, eller nej förresten det var inte jättetråkigt, bara lite. Haha. Sen matte, fick en iPhone skal av Affe, gulledååå :'). Sen skulle vi äta och efter det skulle jag till tandläkaren och det var ju inte världen skönaste när Greger slipade med någon sak mellan tänderna och det kändes som om dom skulle hoppa ut käften på en.. Så bytte han tråd eller vad det heter och så vidare, känns som att jag har fått tandställning på nytt och kan inte tugga eller någonting. Aja, gilla läget bara som pappa alltid säger..
Efter det åkte vi till Sparhallen och jag köpte lite saker, tihi. Observera att det fann mer som jag köpte än bara det på bilderna och min kamera suger så det blev lite sämre bilder. Min iPhone tar bättre bilder.



HAHA fulaste bilden någonsin...
Som sagt, min kamera suger könsorganet som tjejer inte har...
Tomten har jag haft från förut, älskar den! Och ängeln också såklart, tihi! ^^
Mycket finare och mysigare i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0