Julöppning

Ikväll var det julöppning, träffade Malin och Emmi i stan och såg raketer. Sen åkte Malin och jag hem till Malin och åt pizza och chillade. Sen förde Malin och hennes pappa hem mig så jag var hemma halv tio. Det snöar och är kallt ute, tummen ner för det.
Orkar inte fara till skolan till halv nio imorgon så det blir väll att fara då det är mattur.
Nu sitter jag och äter såna där roliga, som är med på bilden. Vet inte riktigt vad dom heter men goda är dom iallafall.
Har just lagt igång tvättmaskin och den blir kvar halvett så blir väll att vara uppe så länge.
På tisdag ska jag till CV med Malin och shoppa lite, och ut och äta på fredag. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0