I skolan

Hej!
Just nu har jag svenska och som vanligt orkar jag inte göra någonting så jag bloggar istället.

Idag började jag klockan nio tror jag, hade först matte egentligen men det var morgonsamling istället, det var sjukt tråkigt och obekvämt för jag satt på trappan i auditoriet. I alla fall så efter det hade jag finska, det var väl sådär, gjorde några uppgifter och så. Sen elevhandledning och vi pratade om språkresor osv. Tråkigt att det var sista elevhandlednings timmen i hela sjuan, det är typ den ända roliga lektionen på måndagar. Men aja, efter det bioligi med Rosie och nu svenska.

Efter skolan ska jag med Vanessa till stan för hon ska ha foundation, behöver också en ny eftersom att min suger och den är typ "glansig".. Ååh orkar inte. Men nu ska jag sluta skriva, skriver mer när jag kommer hem och då lägger jag upp lite tips och så också. Och så ska jag ta bilder också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0