I skolan

Sitter just nu i datasalen och har skrivit rent min recension. Är på dom gamla datorerna och det suger för dom är tröga. Haha var rädd att jag skulle sitta med mamma random personer men jag sitter helt ensam så det är chill. Väntar bara på att Gunilla ska komma, man får tydligen inte sitta vid typ internet och så om man inte ska in på fronter förstås, men ingen lyssnar ju haha..

Idag efter skolan så vet jag inte vad jag ska göra. Kanske frågar om någon kommer med till stan för jag vill ju inte sitta hemma på en fredag? Haha. Men jag vet inte vad Jennifer är, skulle sova hos henne men aja. Men orkar inte skriva mer nu, är skithungrig och måste äta men vi ska inte äta förrän klockan 12?! Hur ska jag klara mig?

Tror det är Nicco som har använt den här datorn kanske? ;)


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hahahahaha ja, det är jag xD

2011-11-18 @ 21:18:55
URL: http://niicolinaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0