Lång dag

Steg upp klockan 07.30 och gick i duschen och fixade mig. Sen kom jag halv tio till stan och gick och satte mig i köpcentrumet. Där satt jag en halv timme i med musik i öronen och en kaffe i handen.
När klockan blev tio gick jag mot resturangen jag skulle jobba på. Fick mina kläder och sen började jag med att diska, duka borden och torka bestick. Sen när kunderna började komma fick jag plocka bort deras tallrikar, glas och servetter.
Har varit ganska stressigt, så mina ben är helt slut. Okej, hela jag är slut. så inatt kommer jag nog att sova gott.
Efter "jobbet" gick jag till Ginatricot, provade lite kläder men köpte bara det jag skulle köpa, svarta jeans. Skitsnygga och bekväma.
Sen sprang jag till CityMarket och handlade lite karkki och sen till bussen, där jag fick sällskap av Mixu och Tommi.
Klev av i Gerby, så det blev en liten bit att gå hem men jag överlevde.
Nu ska jag slänga i mig lite mat, sen ska jag väll ut eller så stannar jag bara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0