hemma från en lång dag

Hej hej! Nu är jag hemma.

Efter skolan åkte jag och Vanessa till stan, där åt vi först på hesburger, sen kom Isak och så var vi med han. Först satt vi kvar ett tag och sen gick vi till magazin och köpte något och sen ner och kolla på massa spel och filmer och sånt. Vi gick runt massa och skrattade och så och sen skulle Vanessa hem och då gick jag och Isak med varandra hem, eller vi stod vid hans korsning och pratade om msn konversationer, haha!

Det blev inga bilder ikväll (som vanligt) för nu är det mörkt och jag var ju i stan osv, men någon dag ska jag i alla fall ta bilder, åh blir galen på mig själv, det måste alltid ta flera månader för att man ska få någonting gjort.. Aja, skriver sen!

Bjuder på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0