godmorgon

Godmorgon!
Eftersom att jag inte berättade om kvällen igår så gör jag det nu!
Jag och Nylle träffades på busshållplatsen och sen så träffade vi s.s på bussen. Steg av i stan och gick runt. Först gick vi typ till Savoy och skulle se på bio för jag tänkte bjuda dom men s.s orkade inte, haha! Så vi gick till select och köpte bröd och juice och godis. Så skulle vi egentligen gå till hamnen men det började regna så s.s sa att vi kunde gå hem till honom istället. Så vi gjorde det och s.s spelade, såklart... Och jag och Nylle spelade på våra mobiler och så vidare. Gjorde massa saker. Sen lyssnade vi på musik och vi skulle säga vad låtarna påminde oss om, haha! Hade en jättetrevlig kväll! Sen åkte jag hem med Nylle & hans mamma, jättesnällt att dom skjutsade hem mig! :)
Idag ska jag till min mamma  i Lemland, min mormor och morfar kommer hit till Åland och det var längesen jag träffade dom så! Skriver säkert mer senare. Känner att det här inlägget blev ganska så långt nu! Heheh!
Omg minns hur mycket jag skrattade åt den här bilden! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0