Fanny Alexandra Pettersson

Jag heter Alexandra Pettersson. Jag är 13 år men fyller 14 i februari. Jag bor på Åland, en liten ö mellan Finland och Sverige. Jag går i Strandnäs skola i Mariehamn, Elina har också gått där innan hon flyttade till Vasa.
På fritiden är jag med kompisar, fotar ibland och så vidare. Egentligen så älskar jag att fota tillexempel närbilder och så, men min kamera är inte så bra som jag trodde den skulle vara. Men inte mer om det nu.
Min bästa vän heter Linnéa och till henne kan jag säga allt till. Men mina allra närmaste är också Tina, Nicco, Jennifer, Wilma och Vanessa. Man kan  aldrig önska sig bättre vänner.
Elina är också en jättebra vän till mig även om vi inte alls träffas ofta, henne kan jag också prata med om det är något!
Nu fins det nog inte så mycket mer att berätta, men om ni undrar något så kan ni ju bara fråga! Kommer säkert göra massa test också och då får man ju veta en del! Imorgon börjar jag med den riktiga bloggningen, förhoppningsvid Elina också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0