Christmas

Har julpyntat med pappa nyss. Kanske lite tidigt men det är ju lillajul på söndag och då kommer pappa och jag inte vara hemma och man vill ju komma hem till ett "juligt" hem på lilla jul, ellerhur? :D
Sitter och lyssnar just nu på lite musik, omg vad texten stämmer in just nu.. Nåja inte emo inlägg nu. Imorgon är det torsdag, ska kolla på bio med skolan, Iris blir det. Sen på fredag åker jag till mitt hem. Sverigeeee och träffa bästavän. Oh my god har saknat dig så det gör ont. Du får mig alltid att le, oavsett vad.

OMG MINNEN MED JENNIFER I SOMRAS, SAKNAAAAAAR

Kommentarer
Postat av: frida maria

Sv: visst är den?! :D

2011-11-24 @ 14:07:00
URL: http://fms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0