Bloggningen går segt

Bloggningen går lite segt just nu, men några orsaker har jag. Jag har ont om tid, bättre saker att göra än att blogga.
I måndags var jag jättetrött efter prao, så jag var hemma hela kvällen. Igår for jag till Malin nästan direkt efter att jag kommit hem.
Och samma juttu idag. Så har kommit hem halv tio varje kväll och inte orkat blogga då.
Men nu tog jag tag i det.
Imorgon ska jag jobba från klockan 3 till 9. Lite annorlunda än att jobba på dagen. Så ska via Bgs under dagen också och träffa mina saknade småttingar.
For idag en sväng via CityMarket och handla massa muumitikkarin så har suttit hela kvällen och ätit dom.
Nu är det bara två dagar kvar av prao, ser inte framemot att börja med skolan igen, ny period, nya prov och allt det där.
Skönt att ha kemi, samhälla och religion överstökat iallafall.
Nu är det fysik, hk och bige som gäller, hur jag nu ska orka det? Plus att period 2 betyget är det vitsord man söker med till en ny skola, heh så jag måste nog kämpa lite mera, även fast jag inte kommer ge allt jag har. Det orkar jag verkligen inte.
Nu är klockan lite före 12 men ska städa rummet nu.
Men först ska jag slänga in ett tips!
Godnatt till er som tänker sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0