Bästa dagen på länge

Idag har det varit en riktigt bra dag, på morgonen gick jag till Malin, i regnet. Fick skjuts till skolan av hennes pappa, en helt perus dag i skolan, två sista timmarna på "knowhow" mässa i botniahallen. Grymt bra, fick en massa godis, fick information om en massa skolor, och yrken. Så jag har plockat på mig säkert tusen broshyrer.
Blev dessutom fotograferad två gånger, en bild med Sofia, och den fick vi. En där jag hade ett papper där jag hade skrivit att min största dröm är att på i Los Angeles. Den hamnar upp på någon internet sida.
Tillbaka i skolan träffade jag trevligt folk som åt upp mitt godis, haha.
Gick till stan med Malin, förbi lovleys skola, men senare fick jag vet att han var sjuk. Tummen ner för det.
Hade tänkt att storshoppa med Malin men det blev bara en fika på Othello och en One Piece från seppälä, grymt jävla skön.
Efter stan med buss hem till Malin, drog genast på våra nya One Pieceses, ut och gå och sen till Gerby och köpa hårfärg, så nu har jag just färgat håret. Ljust blev det. Äntligen är utväxten borta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0