Anna Elina Söderholm

Anna Elina Söderholm heter jag, men kallas Elina.
Jag är 15 år och är född i en liten förort utanför Sundsvall som heter Timrå.
Jag bor i Vasa, Finland. Lite utanför centrala Vasa i en lägenhet med min pappa och hans flickvän.
Mina lov tillbringar jag på Åland, en ö mellan Sverige och Finland. Där har jag många vänner som står mig nära.
På fritiden fotograferar jag med en Nikon D3100, är ute med mina vänner, är i skolan då jag känner för det och sitter vid facebook allt för mycket.
Jag går på nian i Borgaregatans skola, i 9F. Jag är enda tjejen i min klass vilket kan vara både skönt och jobbigt. Ibland har vi våra bra och dåliga stunder. Men en klass med humor är vad vi är. Älskar min klass.
Det var väll allt om mig, men det är inte förbjudet att kommentera ifall ni undar över någonting.
känner inte för att fastna på bild idag, lev med det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0