12 år

Skulle du inte finnas här skulle inte jag det heller, du gör mig glad och du är den ända som vet ALLT om mig. Du vet hur jag kan vara, att jag kan bli irriterad när som helst, du accepterar det. Du blir inte arg tillbaks eller dissar mig osv. Du är för bäst. Har upplevt så jävla mycket bra med dig så det är inte sant. Minns när vi alltid va med Alexander och William hos Lotta, när vi fick städa upp efter dom. När vi var på kalas hos Emelie, när vi träffade en tjej som hette Em, haha vi tyckte det var ett jättekonstigt namn. Kommer ihåg när vi badade vid älta strand eller vad det heter, när jag och din mamma kollade på din fotbollsmatch, när vi hittade en död anka i vattnet, fyfan vad vidrigt det var. När du inte vågade sova över hos mig, när vi va med Michael och han var inne på hamsterpaj, när han skulle fixa din dator, när vi var i Masmo, när vi var hos din bror på middag, när vi åt pizza med din mamma, pappa, din syster & din bror, när vi var på berget vid kojan och hade med oss kakor och skulle se om min farmor åkte förbi med bilen, när vi var på ältafestivalen för två somrar sen, alltså 2010, när vi höll på att frysa ihjäl för vi hade ingen jacka, ältafestivalen det här året, Swingfly, omg vad lycklig jag var den dagen, när du var på Åland och vi sov i din bil och så stod din pappa utanför fönstret och jag höll på att svimma för jag blev så jävla rädd och du bara skrattade, hahah, minns när du, jag, sandra och emelie var i den där parken utanför min gamla lägenhet, du vet den där som vi alltid var med med lotta? Aa, så åskade det, så dödade jag en fluga och emelie sa att jag var en djurplågare, vi skrek åt åskan, och så började det regna, det satt två tjejer på en grej, haha, minns inte vad det var, så hade dom ostbågar och vi frågade om vi kunde få, så frågade dom var 1+1 var, jag svarade rätt så jag fick en ostbåge, sen frågade dom 1x1, då svarade jag "2!!!" men det var ju såklart fel, så jag fick ingen ostbåge. Ni andra försökte men ni kom inte heller på det. Då gick vi därifrån. Det finns så grymt mycket. Saknar dig varje dag. Du får mig på gott humör. Jag älskar dig bästastevän och skulle aldrig klara mig utan dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0