1 - tio sanningar om mig

→ Jag kanske verkar själviskt, men egentligen tänker jag först och främst på hur andra mår. När andra mår bra mår jag själv bra.
→ Jag har skitlätt för att ta åt mig, kan börja gråta bara folk säger att jag har en mindre snygg tröja och få värsta ångest... Skitjobbigt.
→ Min pappa jobbar på båt och det är grymt jobbigt eftersom att får massa tankar typ "tänk om någon slår honom" osv..
→ Jag har lätt att förlåta folk, hatar det.
→ Jag är grymt mörkrädd och om jag sover i ett helt mörkt rum vågar jag inte öppna ögonen, annars sover jag alltid med tvn på.
→ Jag är grymt rädd för att bli kär eftersom att jag är rädd att bli sviken som vanligt, ändå blir jag kär hela tiden, dock inte alltid på riktigt.
→ Det finns en tid i mitt liv jag bara vill glömma, två dagar ur mitt liv jag önskar jag kunde radera.
→ Jag är jäääääävligt känslomässig (stavas det så?)
→ Jag älskar min klass och saknar den varje dag, när vi inte är i skolan alltså ♥
→ Skulle göra nästan vad som helst för min lillasyster, min övriga familj, mina närmaste vänner & faktikst mina djur också.

Kommentarer
Postat av: frida maria

Sv: haha söt! :D

2011-11-29 @ 18:23:09
URL: http://fms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0